Katalog der Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg

solr
SolrQueryCompletionProxy
QueryCompletionProxy
Zurück zur Trefferliste

Theorising and implementing mobile learning using the iPAC framework to inform research and teaching practice

Katalog UB Erlangen-Nürnberg (1/1)

Speichern in:
 

Theorising and implementing mobile learning : using the iPAC framework to inform research and teaching practice

using the iPAC framework to inform research and teaching practice

Verfasser: Kearney, Matthew
Erscheinungsort: Singapore
Verlag: Springer
Erscheinungsjahr: 2020
Umfang: XIX, 253 Seiten
ISBN: 9789811582769
Schlagwort: Unterrichtstechnologie / Digitalisierung / Computerunterstützter Unterricht
  • Exemplare
    /TouchPoint/statistic.do
    statisticcontext=fullhit&action=holding_tab
  • Bestellung/Verfügbarkeit
    /TouchPoint/statistic.do
    statisticcontext=fullhit&action=availability_tab
  • mehr zum Titel
    /TouchPoint/statistic.do
    statisticcontext=fullhit&action=availability_tab
Titel:Theorising and implementing mobile learning
Zusatz zum Titel:using the iPAC framework to inform research and teaching practice
Von:Matthew Kearney, Kevin Burden, Sandy Schuck
Verfasser:Kearney, Matthew
Beteiligte Person:Burden, Kevin
Beteiligte Person:Schuck, Sandy
Erscheinungsort:Singapore
Verlag:Springer
Erscheinungsjahr:2020
Umfang:XIX, 253 Seiten
Sprache:eng
Details:Illustrationen, Diagramme
Abstract:1 Introducing the book -- Section 1 Learning in the mobile age -- 2 The digital landscape of education -- 3 Mobile learning - ubiquitous learning -- 4 Seamless learning or learning in the Third Space -- Section 2 Frameworks for understanding mobile learning -- 5 Mobile learning theories -- 6 Rationale for a mobile pedagogical framework -- 7 Evolution from MPF to iPAC -- Section 3 Methods of investigating mobile learning using iPAC -- 8 Development and use of the iPAC survey tools -- 9 Evaluating and selecting education apps using the iPAC rubric -- 10 Sentiment analysis using iPAC -- Section 4 Case studies and projects using iPAC -- 11 The development of a mobile learning toolkit -- 12 Optimising Science and Mathematics mobile learning -- 13 School based studies: Norway, Germany and the Netherlands -- 14 Designing and Evaluating Innovative Mobile Pedagogies (DEIMP) -- 15 Teacher educators using iPAC -- Section 5 Future possibilities for mobile learning -- 16 Where to next? -- 17 What have we learned?
Andere Ausgabe:Erscheint auch als
...:Druck-Ausgabe
_ISBN:9789811582783
Andere Ausgabe:Erscheint auch als
...:Druck-Ausgabe
_ISBN:9789811582790
Andere Ausgabe:Erscheint auch als
...:Online-Ausgabe, EPUB
_ISBN:978-981-15-8277-6
ISBN:9789811582769
Schlagwort:Unterrichtstechnologie / Digitalisierung / Computerunterstützter Unterricht
Subject:Educational technology Teaching Learning Instruction
ID Verbundkatalog:BV046975104